torstai 19. toukokuuta 2016

Nopeaa toimintaa!

Edellisessä postauksessa kerroin, että lähetin palautetta valmistajalle kun Regian Pairfect langan raidat eivät olleetkaan samanväriset. Lähetin palautteen lauantaina suoraan Schachenmayrille ja heti maanantaina viestini lähti käsittelyyn. Itse asiakaspalvelualan ammattilaisena hymyilin, kun seurasin asiani käsittelyä. Henkilö joka vastaanotti viestini ei käsitellyt sitä, vaan välitti sen seuraavalle niin, että viesti tuli minulle kopiona. Ketju eteni muutaman henkilön kautta eteenpäin niin, että minä sain kopion lähetetyistä viesteistä. Viesti matkasi Briteistä Suomeen, Suomessa asiaa käsitteli Prym, mistä sainkin vastausviestin tiistaina. Tänään töistä tullessani eteisen matolla odotti tämä:


Ihailtavan nopeaa toimintaa ja todella hyvin hoidettu reklamaatiokäsittely! :) Ei pelkästään siksi, että sain hyvitykseksi uuden lankakerän (mikä tietty oli tosi kiva juttu :) ), vaan siksi että koin tulleeni huomioiduksi koko käsittelyprosessin ajan. 

Aiemmassa julkaisussani ei ollutkaan kuvaa avaamattomasta Pairfect-kerästä. Tuo keltainen lanka on se osa, joka erottaa nuo sukat toisistaan. Se siis puretaan pois, eikä se tule sukkiin. Taitaapa olla, että tämä kerä päätyy puikoille jo tänä iltana...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti